2016/02/21

PAPEROAMO SLAVÍ

V první řadě... DÍKY, DÍKY, DÍKY A VŠE NEJ!
Ve všech dalších řadách... jste prostě nejlepší!

Papír miluju od malička (i když než jsem přišla na to, že existuje, naši museli vymalovat pár zdí), ale teprve s mou první vyhranou challenge na PaperoAmo mi došlo, že papír je víc než láska, je to posedlost.

moje první třicítka a vítěz PaperoAmo challenge 10/2013
A pak už jsem jen nakupovala a tvořila a inspirovala se a přihlásila se, že chci k nim! Do nejlepšího design teamu! Na poslední chvíli jsem posílala stránku z alba pro rodiče (dodnes není hotové) a pak si jen pamatuju, jak jsme jeli autem a já na mizerném mobilním internetu koukala, koho teda vybrali a pak se bouchla do hlavy, jak jsem vyskočila radostí.

stránka do alba pro rodiče, která mě dostala k PaperoAmo

Creative kit. Prostě ta nejlepší věc, co vám může každý měsíc přijít do schránky a kterou musíte milovat.

moje první stránka z creative kitu 01/2014

Jsem grafik. Vždycky jsem vyráběla nějaké kartičky pro sebe. Ale dostat svojí grafiku k vám do schránek v kitovém balíčku? No super! A pak dokonce sadu českých kartiček do PL kitu a pak celou velkou sadu do PL kitu a taky sadu kartiček Perfektní den na eshopu, po které se zaprášilo a já mám vždy takovou radost, když ji vidím ve vašich albech.

moje české kartičky do kitů
Znova díky, za  příležitosti, za to, že jste inspirací, že hledáte vždy nové trendy a neutápíte se v nemoderních kolekcích. Že jste svěží a kouzelnice a že pro nás děláte tolik pěkného a českého. Že rády rozdáváte radost a často nemyslíte na sebe, ale na nás.Přeju vám plno nových zákaznic a příznivců. Kamión krásných nových kolekcí. A taky aspoň trochu času na vaše vlastní tvoření.

4 komentáře: