2014/01/12

Silvie_ART: diářový scrapbook 2013

Tak už tu máme rok 2014 a to znamená novou příležitost, začít s nějakým uceleným ročním projektem, co holky? Budu moc ráda, když se nám pochlubíte jak jste začali, jak vám to jde a jestli jste vydrželi celý rok. Já už tím diářovým scrapbookováním nakazila tolik lidí, a doufám, že jich bude ještě víc!

Já měla letos takový malý problém a to s fyzickým diářem. Nějak jsem to podcenila, hledala ho na poslední chvíli a už nikde neměli ten můj formát (B5) a to jsem ho měla koupit i sestře. Nakonec mě teda zachránilo nějaké internetové knihkupectví, akorát ho ještě furt neposlali, protože dělají inventury a milion věcí jiných, jakoby nevěděli, že tady dvě smutné scraperky čekají na vykoupení.

Mám aspoň čas si dodělat loňský diář. Prohlížím si ty stránky, s kterýma jsem měla různé plány a nejde mi do hlavy, že už je to rok a že se to nestihlo :-/.

Pokud budete chtít vidět všechny stránky, vystavím je co nejdřív (tzn. až budou všechny hotové) na svém Pinterestu, ale ty nejlepší detaily si můžete prohlédnout tady.

Tak hurá zasednout ke stolům a stříhat, lepit, vybírat fotky, kreslit a vytvářet dějiny!






































2 komentáře:

  1. Dokonalé! Nic víc neni třeba ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerada ti to připomínám, ale já jsem vůbec tvůj diářový scrapbook neviděla asi sto let! Tak ho koukej dodělat ať se můžu na naší začátkoúnorové schůzce kochat! :P

      Vymazat